GYIK

1. Gyakran ismételt kérdés

►Mennyibe kerül a szállítás/postaköltség?

A szállítás legalacsonyabb összege 800 Ft, legmagasabb összege 1 390 Ft, kivéve ha eléri a 25 000 Ft-os kosárértéket, és előre utalással fizet, mely biztosítja Önnek az ingyenes szállítást.

►Hogyan fizethet?
Fizetni  bankszámláról utalva (erre a bankszámlaszámra: 68800099-11096104-00000000), vagy csomag átvételekor készpénzben is lehetséges a futárnál.

►Hány napon belül érkezik meg a csomag?  Készlettől és egyedi táskák esetén gyártási időtől függően a rendelés feldolgozását követően azonnal átadjuk a GLS számára a csomagját, melyet 2-3 napon belül kézbesítenek is.

►Hogyan kérheti a termék cseréjét?
A termék cseréjét kérjük emailben (tre3famili@gmail.com) jelezze, és küldjön egy fényképet a termékről, továbbá jelölje meg azt is, hogy melyik termékre szeretné kérni a cserét. Ha a kép alapján rendben van a termék akkor elindítjuk a csere folyamatot, melyről természetesen tájékoztatjuk Önt. Mi küldjük ki a futárt, akitől áttudja venni a kért terméket és át is tudja adni neki a visszaküldésre szánt csomagot. A csere költsége, mely utánvétként a futárnál fizetendő táska esetén 1.550.-Ft, bőrönd esetén 2.550 Ft. Bővebb információ a "Csere és visszaküldés" menüpont alatt található.

►Mit kell tennie, ha el szeretne állni a rendeléstől?

A sértetlen terméket, sértetlen csomagolásban, azt dobozba vagy zacskóba téve és úgy leragasztva 14 napon belül visszaküldheti címünkre: 4461 Nyírtelek, Honvéd utca 63  

A termék árát utalással térítjük vissza Önnek, melyhez kérjük adja meg bankszámla-számát egy külön papírra írva (ne a számlára), és a csomagba helyezve.

►Mennyi időre mire visszautalják az összeget?

Lehetőség szerint minél hamarabb, de legfeljebb 14 munkanapon belül.

►Mi a teendő ha lemaradt egy termék a rendelésből vagy nem azt kapta amit rendelt?
Ebben az esetben, kérjük azonnal hívja telefonos ügyfélszolgálatunkat munkanapokon, 9:00 - 16:00 között, a a 06/305177410-es telefonszámon.

►Hogyan érvényesítheti a kedvezményes kupon kódot?
Rendelés leadása alkalmával fog találni egy "Kedvezményes kupon" sort; ide kell beírni a kuponkódot, majd érvényesíteni azt.

►A termék nincs raktáron, mikor lesz újra készleten?
A hiányzó terméket minden esetben igyekszünk minél hamarabb pótolni. Illetve egy adott termék részletes információjáról érdeklődhet ügyfélszolgálatunkon a 06/305177410-es számon is.

►Milyen előnyökkel jár, ha saját fiókja van a weboldalon?
Az egyik és legfontosabb előny a pontgyűjtés lehetősége, mivel minden vásárlás összege után hűségpontokat kap, melyeket a következő rendelésénél bármikor beválthat! 10 Ft 1 pontnak felel meg. A pontokat egy teljes évig gyűjtheti, és így akár egy ingyen terméket is vásárolhat magának, vagy megspórolhatja a szállítás költségét! Hamarabb értesül akcióinkról, kedvezményes kuponjainkról, VIP kedvezményeinkről. Emellett könnyebben nyomon követheti korábbi rendeléseit is.

►Hogyan iratkozhat fel hírlevélre?
Weboldalunk legalján a "Feliratkozás hírlevélre" sávban adja meg nevét és email címét, majd kattintson a "Feliratkozom" gombra.

►Hogyan iratkozhat le a hírlevélről?
Minden hírlevelünk alján megtalálhatja a "Leiratkozás a hírlevélről" feliratot, melyet megnyomva leiratkozhat a hírlevélről.

►Mit tegyen, ha elfelejtette a jelszavát?
Elfelejtett jelszavát a "Bejelentkezés" gomb alatt található "Elfelejtett jelszó" megnyomásával tudja újraaktiválni.

►Hogyan veheti fel a kapcsolatot az Ügyfélszolgálattal?
Telefonon: 06/305177410, munkanapokon 9:00 - 16:00 között
Emailen: tre3famili@gmail.com

►Hogyan tekintheti meg a rendelése állapotát?

A rendelése állapotáról emailben kap értesítést Tőlünk.

►Mit jelentenek a megrendelés állapota alatt feltüntetett kifejezések?

- Számlázásra vár: a számla generálása folyamatban van, a rendelés raktárnak való átadásához, és a szállítás megkezdéséhez

- Kinyomtatva: ebben az esetben a GLS címke már kinyomtatásra került, de még nem lett átadva a raktárnak

- Banki utalásra vár: a banki utalás beérkezésére, vagy annak ellenőrzésére vár

- GLS címke raktárnak átadva: ebben az esetben kollégáink már kinyomtatták a szállításhoz szükséges címkét a csomaghoz, és átadták a raktárnak így 1-2 napon belül várhatóan meg is történik a rendelés kiszállítása.

- Szállítás alatt: csomagot a GLS 1-2 napon belül kiszállítja.

- Törölt: törölt megrendelésre általában a vásárlóval egyeztetve, vagy a vásárló kérésére kerül sor.

- Fizetésre vár, sikertelen Barion-os fizetés: ebben az esetben nem sikerült a Barion felületén az online átutalást végrehajtani, ilyen esetben kollégáink keresni fogják Önt!

- Rendelés kézbesítve: a rendelés kiszállítása a megadott címre, vagy csomagpontra megtörtént.

- Rendelés visszaküldve/elutasítva: ilyen esetben a kiszállítás sajnos sikertelen volt, vagy a vásárló nem vette át a csomagot.

►Módosítható vagy törölhető a megrendelés?
Igen, emailben a tre3famili@gmail.com címen, vagy telefonon a 06/305177410-es telefonszámon teheti meg, munkanapokon 9:00 - 16:00 között.